כל מה שאתם צריכים לדעת על ביוב הבית לפני שיפוץ

תוכן עניינים

לפני שאתם יוצאים לשיפוץ הבית, חשוב להכיר את ההשלכות של צנרת ביוב.

צינורות ביוב חיוניים לתפקוד תקין של ביתכם. הם מובילים שפכים מהשירותים והכיורים שלך לבורות ספיגה או למערכת ביוב עירונית. הם משמשים גם לטיפול בנגר מי גשמים והפשרת שלג שנכנס לביתך. הסוג הנפוץ ביותר של צינורות ביוב הוא פוליפרופילן, שהוא עמיד, גמיש ועמיד בפני ריקבון או ריקבון.

צינור הביוב הוא החלק החשוב ביותר במערכת הביוב. זהו צינור פוליפרופילן המחבר את הבית לקו הביוב הראשי.

צינור הפוליפרופילן עשוי בדרך כלל משתי שכבות או יותר של צינורות, המחוברים יחד עם דבק מיוחד. השכבה הראשונה נקראת קו הביוב הראשוני והיא מסייעת בהגנה מפני כל דליפה. השכבה השנייה נקראת קו הביוב המשני והיא בעלת קוטר גדול יותר מהראשוני. סוג זה של צינור יכול להתמודד עם לחץ מים גבוה יותר מאשר צינורות אחרים בבית שלך, ומכיוון שיש לו יותר מקום בפנים, הוא גם יכול להתמודד עם יותר נפח.

צינור ביוב מוביל את הביוב לקו ביוב ציבורי הנשפך בדרך כלל למכון טיהור עירוני. צינור פוליפרופילן הוא סוג של פלסטיק עמיד בפני קורוזיה ויכול להתמודד עם לחץ גבוה יותר מצינורות PVC.

האם השיפוצניק שלכם הוא גם האינסטלטור שלכם?

התשובה לשאלה זו היא לא תמיד חיובית. עם זאת, במקרים מסוימים, ההנדימן עשוי להיות גם השרברב.

אם אתם מחפשים אינסטלטור שיוכל לבצע גם פרויקטים קטנים ברחבי הבית שלכם, אז כדאי לכם לשאול ולערוך מחקר על הנדימן הטובים ביותר באזורכם.

יש אנשים שחושבים שכשהם צריכים אינסטלטור הם יכולים פשוט להתקשר לשיפוצניק שלהם במקום למצוא אחד נפרד כי זה חוסך להם זמן וכסף. אבל יש מצבים שבהם זה לא נכון. למשל, אם תרצו לתקן את צנרת הביוב שלכם אז תזדקקו למישהו עם ניסיון באינסטלציה וידע כיצד לתקן צנרת ביוב – וזה לא משהו שרוב הנדימנים יודעים לעשות.

איזה צינור ביוב הכי מומלץ?

צינורות ביוב חשובים לפעילות חלקה של עיר. הם מובילים את הביוב מבתים ועסקים למתקן לטיהור שפכים. צינורות פוליפרופילן מומלצים ביותר מכיוון שהם עמידים, עמידים בפני קורוזיה ובעלי חוזק מתיחה גבוה.

פוליפרופילן הוא תרמופלסטי המשמש ביישומים שונים כגון מערכות צנרת, סרטים, בידוד כבלים וחלקי רכב. יש לו יתרונות רבים שהופכים אותו לבחירה מצוינת עבור מערכות צנרת ביוב.

הוא עמיד מכיוון שהוא יכול לעמוד בטמפרטורות קיצוניות ולעמוד בפני קורוזיה בשל ההרכב הכימי שלו. יש לו חוזק מתיחה גבוה המקשה על שבירה או ניקוב, מה שהופך אותו לחומר אידיאלי עבור מערכות צנרת ביוב.

עשוי לעניין אתכם