שולחנות אש – הטרנד החדש או סתם עוד קמין?

תוכן עניינים

שולחנות אש הם טרנד חדש בשוק הקמינים. לעתים קרובות הם נתפסים כשדרוג לאח המסורתי מכיוון שהם יכולים לספק חוויה אינטראקטיבית יותר. שולחן האש מורכב מזכוכית, מתכת או אבן והוא נועד להחזיק בולי עץ וחומרים אחרים שניתן להדליק באש.

הרעיון מאחורי שולחן האש הוא שתוכלו להשתמש בו כמקום לשים בו את המשקאות, החטיפים או כל דבר אחר שתרצו להתחמם תוך כדי צפייה בלהבות. יש לו גם יתרונות פרקטיים רבים כמו היכולת לחמם את כל הסלון מבלי שיהיה לו אח שואג בפינה אחת.

שולחנות אש גדלו בפופולריות ואנשים רבים תוהים האם הם רק הטרנד החדש או שהם יהפכו למרכיב עיקרי בבתים שלנו.

יש אנשים שחושבים שזה רק עוד אח, בעוד שאחרים רואים בו דרך מסוגננת ובטוחה יותר ליהנות מחמימות האש ללא סיכונים של להבה פתוחה.

מה היתרונות של שולחן אש?

שולחנות אש מושלמים לחימום במהלך החורף. יש להם זוהר יפה וחם שיגרום לך להרגיש נעים בפנים.

שולחנות אש הם דרך מצוינת להוסיף קצת אווירה טבעית לסלון שלך. אם אין לך אח, אז זה תחליף מצוין. אתה יכול להשתמש בהם גם בחצר האחורית או בפטיו שלך. זה לא מוגבל רק לשימוש פנימי!

שולחן האש הוא תוספת נהדרת לכל בית. זה יכול לשמש לבישול ולאירוח.

שולחן אש הוא דרך מצוינת ליהנות מהחוץ ולקבל קצת חום בלילות החורף הקרים.

כמה מהיתרונות של שולחן אש הם:

-זה יכול לשמש כגריל, תנור או אח.

זה נותן חום מהחלק העליון והתחתון של הטבלה.

-זה יכול לשמש כסט אוכל חיצוני עם מקום לעד 4 אנשים.

האם שולחן אש מתאים לכל בית?

שולחן אש הוא דרך מצוינת להוסיף חמימות ואווירה לכל בית. אבל, לפני שאתה קונה אחד, הקדיש את הזמן לשקול אם הוא יתאים לצרכים שלך.

-עלות: אם אתם מחפשים אפשרות זולה, מומלץ לשקול שולחן אש חשמלי. אלה בדרך כלל זולות יותר מאופציות המונעות בגז, אך אינן מספקות את אותה רמת חום.

-חלל: שקול את השטח שעומד לרשותך עבור שולחן האש שלך והאם הוא ישתלב בסידור הרהיטים שלך או לא. שולחנות אש מסוימים יכולים להיות גדולים למדי וייתכן שיידרשו למקם אותם על פני השטח או הרצפה שלהם.

-עיצוב: ישנם סגנונות רבים ושונים של שולחנות אש זמינים, אז וודא שאתה מוצא אחד שמתאים לסגנון ולהעדפות העיצוב שלך.

עשוי לעניין אתכם